Vandaag zaterdag 14 oktober moest It Fean / Boelenslaan C1 tegen de koploper OKO/BIES C1. De vorige wedstrijd werd verloren met 11-3. Het betekent dat het weer moeilijk wordt. Het eerste aanvalsvak met Arjan, Laura, Elisa en ik begonnen goed, maar konden moeilijk scoren. We stonden al gauw met 0-2 achter. Het andere vak met Egbert, Elina, Hendrik en Lars speelden goed en creëerden mooie kansen.

De bal wilde nog niet door de korf. OKO gaf veel druk, waardoor het erg moeilijk korfballen was. Na 0-5 achter kon Laura scoren, door mooi aangeven van Egbert. Ook gaf Egbert Elina een goeie bal op maat, zodat Elina de ruststand 2-5 maakte.

De tweede helft konden we niet meer scoren. We hebben met 2-10 verloren, waardoor ze de kampioenen zijn. Onze geblesseerde Mette-Marit moest helaas toekijken, hoe wij de wedstrijd verloren.