Afgelopen zaterdag moest de E2 aantreden tegen DTS. Op sportpark de Ketting begon om 11 uur de wedstrijd. Al snel was duidelijk dat DTS met haar 3 heren in de ploeg sterker was dan de dames van It Fean. Lange ballen werden er tussen uit gepakt en weer snel naar de andere kant gegooid. Echter wisten de bezoekers niet bij elk schot de korf te vinden. Dit betekende dat het in de eerste helft na 20 minuten 0-3 stond.

Na de rust kregen de dames van It Fean meer grip op de wedstrijd. Er werd zuiniger met de bal omgegaan en verdedigend werd er beter op de tegenstander gelet. Dit resulteerde in onderscheppingen en mooie snelle aanvallen. Helaas konden we de korf niet vinden. DTS wist dit nog wel 2 maal te doen. De eindstand is 0-5 geworden. In de strafworpen werd het 0-1 voor DTS.

Over 2 weken gaan we naar de DTS toe en hopen we op een beter resultaat!