Afgelopen zaterdag stond de thuiswedstrijd tegen Flamingo's 3 op het programma. We hoopten de goede lijn voort te zetten, na de winst op De Parabool. Met voor velen een bekend gezicht in de basis: Thelena Hiemstra-Nieuwenhuis. Zij heeft de korfbalschoenen weer aangetrokken en komt ons team versterken.

We begonnen met in de aanval: Jille, Jan Robert, Grietje en Thelena. De verdediging bestaande uit:  Peter Steffen, Herman, Margriet en Hester. Na de wedstrijd van ons 1e klonk om 17.00 uur het startsein. In de eerste helft ontstond er een vrij gelijk opgaande score. Flamingo's schoot iets zuiverder en bleef daardoor steeds aan de goeie kant van het scoreverloop. Maar toen er werd afgefloten voor een kopje thee, was de stand weer in evenwicht: 8-8.

Een moegestreden Thelena, die het kunstje nog niet was verleerd, mocht na de pauze haar plekje afstaan voor Petra. It Fean kreeg in de 2e helft opeens vleugels. Met een zeer sterk spelende Herman, liepen we gestaag uit. Met nog een kwartier te spelen was het verschil 7 punten. Om Jan Robert te sparen (dit was zijn eerste wedstrijd na langdurig blessureleed), werd hij gewisseld en kwam Simon binnen de lijnen. Een memorabel moment voor de fam. Kempenaar. Voor het eerst moeder en zoon tezamen, een officiële wedstrijd spelend. Eindstand 17-14.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer