Het is zaterdag 9 september 2017, onze eerste competitiewedstrijd met C3 spelen we uit tegen Harkema. We moeten nog wat aan elkaar wennen, maar dat komt helemaal goed.

Aukje, Saul, Hiekje, Jeska, Judith, Lisanne, Jelmer, Luurt en Stefanie staan klaar voor de strijd. Het is droog en we spelen op kunstgras.

Na 11 minuten wordt het 0-1 en we staan achter. Al snel scoren wij en we staan gelijk 1-1. We kijgen 2 tegen en het wordt 1-3, we staan achter. Het gaat goed en het lukt ons om weer te scoren, 2-3 en 3-3! Gelijk en we hebben rust. Mooie spannende strijd.

Harkema is een sterke tegenstander en maakt het ons moeilijk, ze scoren 3x na de rust en we staan 3-6 achter. We blijven proberen en scoren 4-6. Helaas scoren ze weer 3x en verliezen we de wedstrijd met 4-9.