Het was weer zover na 1 week niet spelen mogen we er weer tegen aan! We zitten in de auto op weg naar Buitenpost. We beginnen eerst met inlopen en schieten om ons een beet je warm te maken, het is niet de warmste dag!! Anyways, de scheids fluit en de wedstrijd begint!

De opstelling is als volgt: met in de aanval: Sharon, Eva en als heer Baukje en Judith en in de verdediging; Stefanie, Selina en als heer ik (Jeska) en Simone. De wedstrijd loopt in het begin heel erg goed Judith scoort! 0-1 voor ons. Dan krijgen de flamingo’s de bal maar hij wordt onderschept door ons. Judith is op dreef want ze maakt haar tweede goal! Het is nu 0-2. zo gaat het nog even door. Selina heeft er nog 2 gemaakt en Simone 1. In de rust staat het 0-5 er moeten nog 5 gescoord worden want dan doen een paar meisjes uit ons team de habiba challenge doen smiley .

Oké de pauze is nu voorbij dus we gaan er weer tegenaan!! Hopelijk blijven we op die 0 voor de tegenpartij! Wij krijgen de bal uit en Baukje scoort   0-6 voor ons!! Maar dan krijgt de tegenpartij de bal en…. En… en… wat en eigenlijk? Hihi ik houd jullie maar niet langer in spanning, de tegenpartij scoort!! 1-6 dus dan hebben wij de bal en dan maakt Sharon vanuit een afstandschot een doelpunt!! 7-1. dan heeft Selina de bal en scoort hoppa! 8-1! Dan maakt de dame van Sharon op de laatste 2 minuten een doelpunt 8-2 dus. Er werd gefloten geen 10 doelpunten jammer geen habiba callenge dus!
De eindstand is; 2-8 gewonnen!

-XXX- Jeska smiley

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)