Zaterdag 25 maart moesten wij een oefenwedstrijd tegen Boelenslaan. Het was mooi weer, dus gingen we met zijn allen op de fiets. Al vrij vlot kregen we een strafworp tegen en kwamen we op 1-0 achterstand. Maar Lisanne maakte snel 1-1, even later kreeg Femke een strafworp mee en kwamen we even voor met 1-2.

Maar Boelenslaan maakte 2-2 gelijk. Lisanne liet het er niet bij zitten en maakte 2-3, maar weer kwam Boelenslaan in actie en werd het 3-3. Toen kwamen Femke, Arjan en Elisa in actie en werd het 3-6.

Na de pauze ging het wat moeilijker, ondanks dat Wieteke en Elisa de korf nog wisten te vinden, kwam Boelenslaan ook weer in actie en werd de eindstand 8-8. Het was weer even wennen op het veld, maar we hadden gelukkig mooi weer en goede supporters.