We begonnen met de wedstrijd en het duurde niet lang en toen was het eerste tegen doelpunt en toen stond het 1-0 voor de tegenpartij en al snel scoorde Arjan twee keer en toen stond het 1-2 voor ons.

Maar snel daarna scoorde de tegenpartij alweer en stond het 2-2.  Een paar minuten later stond het alweer 3-2 voor de tegenpartij en al snel scoorde Elisa twee keer en toen stond het 3-4.

Het was pauze en we hadden even een bespreking. Maar we moesten al gauw het veld weer op en toen gingen Jesle en Inge erin voor Lisanne en Femke. Toen scoorde Arjan al snel en toen stond het 3-5 voor ons maar de tijd tikte wel door en toen ging het heel snel want toen ging alweer een doelpunt van de tegenpartij erin.

En toen stond het 4-5 maar al snel had Wieteke weer gescoord en toen stond het 4-6. Daarna ging het iets minder want toen scoorde de tegenpartij weer twee doelpunten en  stond het 6-6. Maar het was nog niet afgelopen we hadden nog 20 seconden en jammer genoeg had de tegenpartij nog eentje gescoord en is dus de eindstand geworden 7-6 voor LDODK.