In Damwoude speelden we tegen D1 van Wik'34. Met in de aanval Judith, Marit, Jeska en Ingmar en in de verdediging Sharon, Stefanie, Baukje en Simone begonnen we aan de wedstrijd. Als wisselspelers stonden Lisa en Eline.

In de derde minuut maakte Jeska ons eerste doelpunt. In dezelfde minuut maakte de tegenstander 1-1. Meteen daarna maakte Jeska 1-2. En snel daarna was het 2-2. 5 minuten daarna scoorde Judith 2-3. Stefanie scoort 2-4 maar dit doelpunt werd afgekeurd. Een paar minuten later scoort ze alsnog 2-4. Het vijfde doelpunt werd gemaakt door Baukje maar dit doelpunt werd ook afgekeurd. Tijd voor de rust.
Na de rust ging Simone op de bank en Eline nam haar plaats in het veld in. De doelpunten bleven komen. In 10 minuten werden er 7 doelpunten door ons gemaakt. 2-5 door Baukje, 2-6 door Eline en 2-7 door Eline. Wik maakte nog een tegendoelpunt, 3-7. Daarna maakte Eline 3-8. Sharon maakte nog 3 doelpunten zodat de eindstand 3-11 werd.
Eline bedankt voor het meespelen!

Simone Oostra