Het is zaterdag 14 januari 2017, 13.40 uur start de wedstrijd tegen DTS. We spelen uit (in onze thuiszaal) en na de winst van afgelopen woensdag zijn we er klaar voor. De bal krijgen we moeilijk richting de aanvallers. We gaan in de aanval en na 5 minuten spelen scoort Ingmar, het is 0-1. Opnieuw is het moeilijk de bal weg te krijgen en de tegenpartij scoort 1-1.

Na een kwartier krijgen we het moeilijk, onze verdediging staat goed, maar de tegenpartij scoort twee keer van afstand en we staan 3-1 achter, het wordt zelfs 4-1 met nog zeven minuten op de klok. Ons team blijft sterk en gaat ervoor, we blijven aanvallen en proberen en in de 22e minuut scoort Simone, het is 4-2 en rust.
De tweede helft blijven we strijden, al snel lukt het Selina om te scoren en het wordt 4-3. Spannende wedstrijd!  Helaas wordt het 5-3 en dat is ook de eindstand.
Geschreven door Stefanie Hoogsteen