Afgelopen zaterdag 14 november stond de eerste thuiswedstrijd van senioren 3 op het programma. We troffen Harich 3 op het veld. Ons team heeft versterking gekregen, waardoor er weer een verrassende opstelling in het veld stond. In de aanval starten Remco, Peter, Atje en Margriet. De verdediging bestond uit Jenco, Evert, Petra en Jantina.

Remco’s zijn comeback begon goed door dat hij een mooie kleine kans afmaakte in de 4de minuut. Het werd al snel duidelijk dat de teams aan elkaar gewaagd waren. In de eerste helft werd er veelal om en om gescoord, waardoor tijdens de pauze de stand van 6-6 op het scorebord stond.

Evert gaf ons in de pauze wat tactisch tips mee. Zaak was om scherp te blijven en op het goede moment onze kansen benutten. Margriet en Atje gingen er uit en Grietje en Hester betreden het veld. De boodschap was goed overgekomen, want binnen 10 minuten wisten we 3 maal de korf te vinden. Waar door de stand om 9-6 kwam te staan. Rutmer verving halverwege de 2de helft Evert. Ondanks dat de tegenstander 5x de korf wist te vinden, in deze helft, konden ze het door ons gemaakte gat van de eerste minuten niet dichten. We bleven mooi mee scoren. De eindstand was dan ook 14-11. Een mooie overwinning.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer