Op zaterdag 7 november om 9 uur heeft het F-team hun eerste wedstrijd van het zaalseizoen gespeeld. Een beetje zenuwachtig waren de meiden wel. Gelukkig mochten we starten met een thuiswedstrijd, onze tegenstander was  vandaag de Flamingo's F2 uit Buitenpost.

De wedstrijd begon goed en de meiden verdedigden zich goed, in de 1e helft scoorde Marije het eerste doelpunt, de tegenpartij maakte er 4.

Na de korte pauze maakten, Janke, Eritia, Baudie en Marije ook nog een doelpunt, de tegenpartij maakte er weer 4. Dus de partij werd gewonnen door de Flamingo's . De eindstand werd dus 8 - 5 voor de Flamingo's uit buitenpost.

Al met al werd er goed gespeeld en de overwinning was er voor het It Fean bij de strafworpen.