De ‘uit’-wedstrijd was met duidelijke cijfers verloren: 4-0. Frigro had in deze competitie slechts 1 punt verloren. Hoe groot is dan de kans op een overwinning?

Zaterdag gingen we toch vol goede moed aan de wedstrijd beginnen. We waren op volle oorlogssterkte en waren ervan overtuigd, als we goed zouden spelen, dat we een kans zouden hebben tegen Frigro. En het begon ook goed. Vanuit de eerste bal, werd na snel overspelen, binnen 7 seconden gescoord door Emma. Daarna duurde het tot de 9e minuut dat Frigro het gat van de korf vond.
We gingen het eerste wisselmoment in met een 1-1 stand, best goed dus.
Daarna ging het toch gruwelijk mis. Door de vakwisselingen van beide kanten was het verschil in kwaliteit opeens duidelijk. We gingen de pauze in met een 1-6 ruststand; de wedstrijd was gespeeld.
Na de rust een zelfde beeld, de eerste 10 minuten bleef de stand gelijk. De 2e 10 minuten liep Frigro nog uit naar 1-10. Een duidelijk verschil tussen de beide teams. Frigro mag zich de terechte kampioen noemen.
Helaas waren wij vandaag geen partij voor hen. Als wij vandaag allemaal ‘top’ waren geweest, hadden we wellicht nog een kans(je) gehad. Maar dat zat er niet in.
De veldcompetitie zit erop. Met 2 gewonnen wedstrijden, op een 3e plaats geëindigd. Straks gaan we de zaal in. Nieuwe tegenstanders, nieuwe kansen. We beginnen allemaal weer op 0 punten.