Zaterdag een lange reis naar het noorden, DTL E2 uit Hantum was de tegenstander. De thuiswedstrijd hadden we net verloren. Zouden we kansen hebben deze keer om te winnen.

De samenstelling was niet optimaal, deze keer zonder Eva, Emma en Selina. Dit scheelt zeker in de aanvalskracht, dat bleek ook in de wedstrijd. We hadden wel kansen, maar konden het niet afmaken.
DTL had al geoefend op de inloopbal, iets waarmee ze ons verrasten. Verdedigend waren we daar nog niet op ingesteld. Daarnaast waren we onvoldoende scherp als de tegenstander de bal onderschept had. Te lang afwachten daarna betekende een extra kans voor DTL.
In de pauze was het toch verrassend genoeg 1-1, een doelpunt van Miranda.
De tweede helft konden we het niet volhouden. Ook sloeg de vermoeidheid iets toe. Doordat we ge- of verwend zijn met soms 7 of 8 spelers, moeten de spelers er nu aan wennen om minimaal 3x 10 minuten te spelen. De eindstand werd 4-2, helaas. Het doelpunt werd door Ilse gescoord.
Volgende week gaan we in de laatste wedstrijd van het veldseizoen de strijd aan tegen koploper Frigro. Vorige keer met 4-0 verloren, maar we geven ons niet zomaar gewonnen!!