Na de verloren wedstrijd tegen Wordt Kwiek E2 was het afgelopen zaterdag tijd voor de thuiswedstrijd. Zou de E1 in staat zijn te revancheren?

E1 begon met Jeska, Marit, Baukje, Anne-Jorn en Eva, die inviel voor de geblesseerde Arjan.
Het begin van de wedstrijd was even schrikken want Wordt Kwiek scoorde direct 2x achter elkaar binnen de eerste 5 minuten van de wedstrijd. En nadat Eva een doelpunt wist te scoren, kreeg de E1 vervolgens weer een tegendoelpunt. Maar nadat Jeska 2 punten wist te scoren, en ook Eva nog een punt kon de E1 de rust in met voorsprong.

In de 2e helft was duidelijk dat de E1 niet van plan was om deze voorsprong uit handen te geven. Jeska scoorde maar liefst 3 keer , en ook Marit scoorde.  Wordt Kwiek kreeg kans om nog eenmaal te scoren waarna deze spannende wedstrijd door It Fean E1 werd gewonnen met een dik verdiende eindstand van 8-4.