Afgelopen zaterdag gingen we naar Surhuizum, spelen tegen DTS E2. De inschatting was dat we ongeveer gelijkwaardig waren. Dus hadden we maar afgesproken om de punten mee naar huis te nemen.

En zo geschiedde….
De specifieke oefenstof van afgelopen week had tot duidelijke verbeteringen geleidt. Ondanks het natte gras werden er geen slidings meer waargenomen. De bal werd in een hoger tempo gespeeld, sneller vrij gelopen. En dat leidde tot kansen. Helaas ging niet alles erin, maar er moet wat te verbeteren blijven.
In de pauze was het 1-4. Doelpunten van Eva, Emma, Miranda en Ilse.
Na de pauze gingen we goed door. DTS kon eigenlijk geen vuist maken. Er werd goed verdedigd en aanvallend bleven de speler doorgaan. De eindstand werd 1-6. Ilse en Eva scoorden nogmaals.
En ook bij de strafworpen ging de winst naar ons: 1-4. Doelpunten van Ilse, Tim, Emma, Karst. Een mooi resultaat, waar het team ook echt aan toe was.
Komende zaterdag komt DTS bij ons op bezoek. Als we dan nog zo’n wedstrijd spelen zijn de punten in de pocket.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7