Zaterdag 5 maart moesten we naar Dokkum. De thuiswedstrijd was destijds moeizaam gewonnen met 14-12. Zonder Gerda en Hein reisden we af, maar ook zonder reserves dit maal.

De wedstrijd kwam moeilijk op gang. It Fean had wel goede kansen maar was meester in het niet benutten. Granaet had ook wel aardige aanvallen maar had eigenlijk ook geen stootkracht. Na de 1-0 voor Granaet kwam pas rondom de 15e minuut de stand op 1-1. Hierna nam It Fean duidelijk het initiatief liep via 2-4 uit naar 2-6. Vlak voor de pauze een kleine mokerslag voor Granaet wat binnen ca. 2 minuten was het 2-8.

In de pauze enige kritische woorden over het spel maar kon worden geconstateerd: het scoren begon te lopen. In de 2e helft zette deze trend zich voort. Mooie aanvallen en een dodelijk schot zorgden ervoor dat Granaet volstrekt kansloos werd gelaten.
De eindstand werd 10-20. Volgende week super-saturday: op 3 fronten de ontmoeting It Fean – De Parabool.
Senioren 4 tegen Parabool 5 met als inzet: kampioenschap 15.10 uur. Senioren 3 tegen Parabool 3: om des keizers baard 16.20 uur
Kampioen Senioren 2 tegen de nummer 2 Parabool 4 17.30 uur

Tot slot dan de absolute ontknoping van een ongelofelijke ontknoping bij Senioren 1: It Fean 1 – TDK 1 18.40 uur.