Nog 2 wedstrijden in de zaal, dan beginnen we allemaal weer op 0 punten. Nu de zaalcompetitie proberen nog positief af te sluiten.

Kinea F1 stond zaterdag op het menu, thuis was het 7-15 geworden. Illusies hoeven we dan niet meer te hebben. Dan dus maar andere doelstellingen. Kleine verbeteringen in het spel, minder doelpunten tegen, meer doelpunten maken etc.
We starten met een andere vakopstelling, de coach dacht dat dat beter was. Helaas stond het met 10 minuten al 1-7. Hmmm, iets om over na te denken. De volgende 10 minuten ging het beter. Met de pauze was het 4-10. Dus in die 10 minuten hadden we 3-3 gespeeld. Helemaal niet slecht. En ook 4x gescoord: Marit en Baukje 2x.
Een peptalk in de rust, de puntjes op de i en de spelers wat opscherpen. Een andere startopstelling na de pauze. Zou het helpen ?
De eerste 10 minuten na de pauze wered het 5-13, Eva scoorde voor ons.
De laatste 10 minuten liep Kinea echt nog uit. Ze maakten er uiteindelijk 18, helaas meer dan de thuiswedstrijd. Maar wij scoorden ook weer 2x: Tim en Jan Rienk.
En eindelijk wonnen we de strafworpen weer eens. Van de 12 pogingen werden er 7 gescoord. Heel erg goed. Marit, Baukje, Miranda, Emma, Amarens (2x) en Jan Rienk gooiden de bal door de korf.
Nu eerst een paar weken geen wedstrijd en dan op 7 maart spelen we de laatste wedstrijd thuis, tegen DFD F1. In Oenkerk hebben we met een incompleet team 10-8 verloren. Wellicht zit er nog stuntje aan te komen?