Na een reeks van goeie wedstrijd afgelopen weken moest It Fean 2 nu aantreden tegen WWC. Voor de wedstrijd werd benadrukt weer een goeie wedstrijd neer te zetten en de winst al in de eerste helft te behalen Dit was jammer genoeg niks van waar, want het was WWC die de score opende. Daar reageerde It Fean op door te scoren met een afstandschot en strafworp van Hilliena en Jannie, alleen liet WWC het hier niet bij zitten en wist 4x tot scoren te komen en zo de stand op een 5-2 voorsprong te zetten. Hierna volgde een periode waar It Fean een tandje bij zetten en de score tot de rust terug kon brengen op 9-8.

In de pauze werd benadrukt dat er nog niks verloren was, en dat het spel iets sneller en beter moest en de kansen afgerond moesten worden en zo snel mogelijk nu de voorsprong te pakken. Het was dan ook It Fean die goed uit de kleedkamer kwam en door afstandschoten van Hilliena en Joukje de stand op 9-10 wist te zetten. Hierna wist WWC nog 1 keer op een kleine voorsprong te komen en zette de stand op 12-11. Het was It Fean die hierna de leiding nam in de wedstrijd en de wedstrijd tot een goed einde bracht door nog 6 keer te scoren en de 2 punten binnen te halen met een eindstand van 13-17.

7 maart zal It Fean 2 thuis aantreden tegen de Granaet 2 en hierop volgt de belangrijke KAMPIOENswedstrijd It Fean 1- de Granaet 1. Wees allen welkom bij dit spektakel!

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer