Na een lange tocht richting Easterein kwamen we eindelijk aan bij de sporthal in het pittoreske dorpje op de klei. De wedstrijd was wat verlaat in verband met de nog niet aanwezige wedstrijdbal. Het publiek zat ongeduldig te wachten. Met de telefoon in de aanslag om de nodige aantekeningen te maken voor het verslag begon de wedstrijd.

We moesten het klusje klaren zonder Jorrit die een welverdiend weekendje weg was en Simon die helaas geblesseerd was. Sannah begon op de bank.In de aanval zaten: Danisha, Mette-Marit, Egbert en Daniel. We beginnen wat rommelig. Helaas mist Danisha een strafworp maar gelukkig maakt Daniel vrij vlot daarna de 0-1. En ook Danisha maakt haar gemiste strafworp direct weer goed, 0-2. Knap hoor!Toen een doelpunt van Anna werd afgekeurd dacht ze; ik doe het wel met een afstandsschot (as voor de kenners onder ons;) 0-3 Maar ook de tegenpartij mocht nu wel eens scoren om wat tegenstand te bieden. Jawel, 1-3. Met nog 6 minuten te gaan maakt Tirza (zonder h) 1-4. En warempel; Esther mist een strafworp, dat is nog noooooit gebeurd! Gelukkig maakt Tirza vlot 1-5 en ook Esther maakt het gemiste punt snel weer goed. We gaan met 1-6 de rust in.

Na de rust mag Tirza uitrusten en baalde hier best van zei ze: "ik heb liever de eerste helft rust zodat ik de tweede helft kan knallen!" In de tweede helft lijkt het spel op de eerste. Wat vluchtig maar wel met resultaat. Danisha maakt 1-7. Dan heeft de tegenpartij een puntje maar al gauw scoort Egbert twee keer achter elkaar!!!! (2-9) Nog een punt voor de tegenpartij waarna Danisha er 3-10 van maakt. Wederom de tegenpartij 1 punt en Esther maakt 4-11. Nou nog eentje voor de tegenpartij dan... en ook Sannah maakt een mooi doelpunt. Dan Esther nog en eindigt Sannah de wedstrijd met een weergaloos afstandsschot (as)

Het was weer genieten, Goed gedaan D1
Groet van jullie supporters