Zaterdag 15 november stond de wedstrijd it Fean B1 – Leeuwarden B1 op het programma. Vorige week hebben we gewonnen, dus theoretisch gezien zou dat deze week ook moeten lukken.

We begonnen de wedstrijd goed met al snel de 1-0 door een mooi afstandsschot van Marije.  Er werden veel goede kansen gecreëerd en meestal ook benut. Dit resulteerde tot een 8-5 voorsprong in de rust.

Na de rust gingen we vol goede moed weer het veld in. De aanvallen werden echter te gehaast opgezet en de kansen werden niet afgemaakt. Gelukkig kon Leeuwarden hun kansen ook niet afronden waardoor er een lange tijd niet gescoord werd.  Na een afstandsschot van Fardau wist Leeuwarden de korf ook weer te vinden en werd de wedstrijd afgefloten met een gelijke stand van 9-9.

Volgende week zijn we vrij, dus hebben we ruim de tijd om het gelijkspel, wat toch wel even als een nederlaag voelde, achter ons te laten en met het gehele team naar de volgende overwinning uit te kijken.