Zaterdag 15 november moest It Fean 3 naar Noordenveld 3. Daar aangekomen en startklaar voor de wedstrijd moesten we nog even wachten, voordat we konden beginnen met de wedstijd. Met op papier we een sterke opstelling en op de kant nog twee sterke wissels kon de wedstrijd van start gaan.

We misten in de eerste helft scherpte en (heel) veel kansjes die er niet gingen. Noordenveld daarentegen maakte de kansen in de eerst helft wel goed af. Ondertussen was in de rust de tussenstand 9-4. Na een kort maar krachtige boodschap in de rust, hebben we besloten om met ons allen geduldig te gaan spelen. Eerst goed opzetten en dan de aanval opzoeken. Na deze tactiek kregen wij gelijk een dikke kans, maar net als in de eerste helft weer net mis.

Toen kwam  Noordenveld weer aan de bal, weer een doelpunt. Een grote achterstand voor It Fean 11-4. Na deze achterstand ging de knop om bij It Fean, binnen 5 minuten stond het 13-10. Wat was het spannend, na 10 min stonden we op gelijke hoogte. Met nog 8 minuten te gaan, wie o wie zou er scoren. Helaas kregen we 5 minuten voor tijd nog 1 tegen: 14-13. We hebben nog veel kansen gehad, maar die gingen er helaas niet in. Eindstand 14-13.

Henk de Vries & Fardau bedankt dat jullie mee wilden.

Volgende week speelt het 3e uit tegen Udiros 2 - It Fean 3 om 18:30 uur.