Het was een spannende wedstrijd maar we hebben jammer genoeg verloren met 6-3 voor de tegenpartij.

Het was 9 uur en de E3 ging vrolijk en fit op weg. Toen we er waren gingen we ons gelijk omkleden ook al was het half tien. Toen konden we goed inlopen overgooien enz. Na 40 min. waren de tegenstanders er eindelijk, toen kon de wedstrijd beginnen!

Na de eerste 5 min. scoorde Arjan 0-1 voor It Fean! Gelijk daarna scoorde de verdediger van Jeska, dus toen kwam de stand 1-1 te staan. Een paar min. later kwam de zelfde tegenstander weer in actie. Jeska kwam net te laat en toen stond het 2-1 voor Sparta. 5 min. later was het pauze.

Onze coaches spraken ons heel veel moed in, dus toen konden we er weer met de volle bak tegen aan! Toen begon de wedstrijd weer. Gelijk kwam de verdediger van Stephanie weer in actie er kwam een lange bal en toen floep ging de bal in de korf, weer een doelpunt voor Sparta. Het is nu 3-1 voor Sparta.

It Fean kreeg de bal uit, maar Sparta tikte de bal er weer tussen uit. Stephanie was er niet helemaal meer bij en toen scoorde het meisje van Sparta. Wij kregen de bal uit en toen tikte Sparta de bal er weer tussenuit maar Arjan tikte hem er ook tussenuit. En nog wat later scoorde Arjan.

Sparta kreeg de bal uit en later scoorde de verdediger van Stephanie 5-2. It Fean kreeg de bal uit. Wieteke gaf Arjan een snelle bal en scoorde hij 5-3. Sparta kreeg de bal uit en wat later scoorde Sparta het laatste winnende doelpunt en toen stond de stand 6-3 voor Sparta. Jammer genoeg hebben we verloren.

20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer
20 apr.10:15Harkema D1 - Boelenslaan / It Fean D1Meer
20 apr.10:30It Fean / Boelenslaan E1 - Wêz Warber en Fluch E2Meer