Op 17-5 stond de wedstrijd It Fean 3 - TFS 3 op het programma. De aanval bestond uit Evert, Jille, Petra en Grietje. De verdediging uit Peter S, Henk de V, Margriet en Jantina.

Onder mooie weersomstandigheden startte om 17.00 uur de wedstrijd. Het 1e aanvalsvak had moeite om te scoren, uiteindelijk wist It Fean na 20 minuten een 2-0 voorsprong te nemen. Verdedigend stond het goed en werden er weinig kansen weg gegeven. Met een stand van 6-1 werd er thee gedronken.

Henk K kwam na de rust in het veld voor Evert. Doordat de wind nu iets gunstiger in het aanvalsvak stond werd er nu meer van afstand gescoord. Joukje en Herman mochten zich ook nog even in het zweet werken. De eindstand werd uiteindelijk: 13-7

Vrijdag 20.15 uur staat de wedstrijd tegen nr 3 Ritola op het programma en zaterdag mogen we nog aantreden tegen nr 4 Sparta.