It Fean F2 had een paar weken geleden de uitwedstrijd in Oudega met 7-2 verloren. We wisten dus wat voor team we zouden ontvangen. Zouden we nu beter partij kunnen bieden ?

Quick’21 F2 heeft spelers die al wat langer spelen, ze zijn wat langer en zijn al bezig met de inloopbal. Allemaal een stukje verder in de ontwikkeling. In de voorbereiding waren een paar aanwijzingen gegeven hoe daarop geanticipeerd kon worden: opzij gooien en goed vrij lopen. Ook was aangegeven hoe de inloopbal verdedigd moest worden.
Dit werd in de wedstrijd af en toe goed toegepast. Maar er waren ook momenten van onoplettendheid.
Met een onderschepte bal en ver gegooide bal kon Quick’21 dan toch snel het spel verleggen en tot scoren komen.
Met de pauze was het nog een goede stand: 0-2 achter.
In 4 minuten na de rust was het echte al 0-4, toen was de wedstrijd gespeeld. Quick’21 was duidelijk een maatje te groot voor ons. In de tweede helft hadden we nog wel wat kansen. Het enthousiaste publiek kon de bal er wel in schreeuwen.
En dat gebeurde ook: in de laatste minuut wist Baukje de ere treffer te maken. De eindstand was 1-5.
Quick’21 F2 is 2 wedstrijden voor einde kampioen. We moeten nog spelen tegen OKO/BIES F3 en Noordenveld F2. Beide voorgaande wedstrijden hebben gewonnen, dus ook de komende wedstrijden hebben we nog kansen om een mooi slot aan deze competitie te maken. Volgende week gaan we eerst op bezoek bij Noordenveld.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer