Nadat we afgelopen zaterdag al een kampioensfeestje hadden gevierd, stond er op maandagavond nog een wedstrijd tegen Harkema op het programma. Bij verlies werden we samen kampioen, maar dat wilden we niet laten gebeuren. Het was erg warm en er was veel publiek.

We begonnen met Baudie, Emma, Erithia en Marije in de basis. Harkema was erg goed in verdedigen en pikten er veel ballen tussenuit. Na 10 minuten kwamen Djurre, Marrith en Janke het veld in. Dat resulteerde in de 11e minuut in een goal van Baudie. Maar Harkema herpakte zich en net voor rust werd het 1-1.

In de pauze kregen we een peptalk van Fardau en Margriet en we begonnen vol goede moed aan de tweede helft. Harkema maakte het ons ontzettend moeilijk en pakte veel de bal af maar het lukte Marrith om nog een goal te maken en zo wonnen we de wedstrijd met 1-2.

Hoera kampioen en alle wedstrijden gewonnen. We kregen van Harkema zelfs rozen.