Op 16 en 17 juni sluiten wij het korfbalseizoen weer af. Ook dit jaar worden tal van activiteiten georganiseerd en we vertrouwen op jullie enthousiaste deelname. Het programma is als volgt:

Vrijdagavond 16 juni Kampioenschap Tienen

Al jaren sluiten we het seizoen af met een schutterstoernooi. Het traditionele tienen staat weer gepland voor de vrijdagavond. Alle senioren, A’s, B’s en C’s kunnen zich opgeven voor het koppelschieten. Ook ouders, grootouders, broers en zussen en kennissen zijn van harte welkom. Op de avond zelf krijg je te horen in welk koppel je zit. Zorg ervoor dat jij dit jaar de titel clubkampioen tienen in de wacht sleept!

18.30 uur ontvangst in kantine. Het toernooi begint om 19.00 uur.

Zaterdag 17 juni Zeskamp

Ook dit jaar wordt er tijdens de seizoensafsluiting weer een zeskamp georganiseerd voor alle leden van jong tot oud. Daarnaast zijn ook broers, zussen, vriendjes en vriendinnetjes van harte welkom. Ieder lid mag 1 gast meenemen. In de week voorafgaand aan de zeskamp krijg je te horen in welk team je wordt ingedeeld.

Aanwezig om 13.45 uur op het korfbalveld. De zeskamp start om 14.00 uur.

Barbecue

Op zaterdag 17 juni wordt er vanaf 17.00 uur een barbecue georganiseerd. Na de barbecue volgt er een feestelijke avond met muziek en spelletjes. De kosten voor de barbecue zijn voor volwassen €8,95 p.p. en kinderen t/m 12 jaar € 4,95 p.p.

De kosten voor de barbecue voor 10 juni overmaken op rekeningnummer NL50RABO035.64.04.897.

Vul onderstaand formulier in om je op te geven voor de seizoensafsluiting. Dit kan tot 5 juni.

• Velden met een sterretje zijn verplicht.
  • Het formulier dient voor elke persoon apart ingevuld te worden.

{chronoforms5}opgave-seizoensafsluiting{/chronoforms5}

Ik zou graag samen met Grietje de Bruin willen tienen
+1
Ik zou graag met Huub tienen ..
Ik zou graag met Jens Kuipers in een team.
+1
Ik wil graag met Roel Spijker de hoofdprijs winnen :D En graag in de poule tegen Theake en margriet.
Heb afgesproken met Margriet Helfrich om te gaan tienen dit jaar. zou leuk zijn als dit door kan gaan.
wil samen met Watse van Houten tienen en de 6 kamp doen
wil graag samen met Marije Brouwer tienen
we gaan opnieuw voor de titel!!
Ik doe mee met het tienen op vrijdagavond. Ik wil graag met
Thamara de Boer tienen. Dit heb ik aan het begin van het seizoen beloofd. Hier graag rekening mee houden
Gr.

Henk